Obserwatorzy

czwartek, 7 listopada 2013

dawno nie było...

Dawno nie było serduszkowo :-) . Ale dzisiaj przy tej pogodzie, kiedy nucę sobie pod nosem "Widziałam dzisiaj jak; Samotny smutny pan; W wytartym płaszczu; Szedł przez park....Smutny piękny pan; W kolorze dżdżu....." Ani Wyszkoni. Kolor dżdżu mi osobiście kojarzy się z błękitem, a raczej niebieskim, takim z szarą nutą. "Deszczowa" poszewka pojedzie na kiermasz dla Szymka




"Parasol kupię mu
Zielony jak ze snu
A do herbaty wleję miód
Może zostanie dziś
A kiedy zaśnie mi
Wyproszę jesień złą za drzwi
...
 Mój smutny pan
W kieszeniach jesień ma
Mój smutny pan
Jesienny pan
Nadzieję daje na lepszy czas"
...

2 komentarze:

  1. Dziękuję :-) Mam nadzieję, że po takiej opinii szybko znajdzie nabywcę na kiermaszu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zaglądacie, a tym bardziej, że piszecie :-) Ania