Obserwatorzy

sobota, 9 listopada 2013

fioletowo-kwiatuszkowo-kobieco

Nie miałam dzisiaj planów. A w zasadzie, to miałam. Ale podczas ostatnich porządków, tkaninki wywędrowały do góry (żebym nie rozkładała wszystkich na raz), i nie chciało mi się wchodzić na drobinę.... W zamian wyjęłam materiały, które mam (miałam) w niewielkich ilościach.
Uszyłam piękne fioletowe etui z kwiatuszki:

Potem fioletowe w paseczki, z różowym środkiem:


 Przy drugim pomyślałam o zbliżających się mikołajkach, a takie etui, to przecież idealny prezent!
Trzecie ma charakter: różowo-czarne, dla ostrej kobiety, która wygląda łagodnie....

A jakby ktoś nie chciał ani fioletowo, ani różowo, to bardzo proszę granat z brązem:




Wszystkie są oczywiście z jedną kieszonką na suwak, można je powiesić -kliknij tutaj, kieszonki mają w środku podszewkę.
Na koniec wspólne zdjęcie:



Było też dzisiaj patchworkowo, istnieje jednak podejrzenie, że będzie to prezent, więc nie pokażę :-), przynajmniej teraz.
A jak o mikołajkach mowa, to zapraszam na zakupy,.


1 komentarz:

  1. Piękne :) Te trzecie etui podbiło moje serce ;-)
    Pozdrawiam :)
    I zapraszam do siebie na świąteczną wymiankę;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zaglądacie, a tym bardziej, że piszecie :-) Ania