Obserwatorzy

piątek, 29 listopada 2013

gwiazdka....gwiazdeczka....

Pamiętacie, kiermasz w Gdańsku jest coraz bliżej. Moją paczkę zaczęłam pakować w poniedziałek, i utknęłam. Mam do skończenia dwie poduszki, a w zasadzie to jedną, bo pierwsza została zakończona dzisiaj o poranku.


Dopisuję ją sobie na konto akcji po mojemu : zaczęte - skończone, bo choć krótko, to jednak czekała
Postaram się też uszyć dzisiaj drugą, aby paczka mogła wyjść w poniedziałek. Niestety na ostatnią chwilę, ale najważniejsze, żebym zdążyła.

Jeszcze tylko mała sesja zdjęciowa specjalnie dla Zuzi:







2 komentarze:

  1. Poszewka bardzo fajna :) Kotki urocze :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszewka powstała z przypadku, próbowałam, czy gwiazda jest faktycznie tak łatwa, jak ją przedstawiono...a kiedy się okazało, że jest łatwa, to chciałam ją jakoś wykorzystać :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zaglądacie, a tym bardziej, że piszecie :-) Ania