Obserwatorzy

czwartek, 5 grudnia 2013

chcecie choinek? oto choinki:

Ach, cieszę się, że choinki zrobiły takie poruszenie :-) Dziękuję, dziękuję wszystkim baaardzo mocno. Odpowiadając na wszystkie pytania:
- każda choinka jest inna, czasami różnią je szczegóły, ale różnica jest
- można zamawiać w innych kolorach, myślę, że można przebierać w moich zapasach materiałów
- wszystkie są pakowane w celafon
- pod każdą choinką jest prezent w postaci wspomnianego w poprzednim wpisie breloczka do kluczy
- oczywiście pod choinką może być coś innego
- z "marszu" moje choinki mają kokardę na czubku
- można zamówić inne ozdoby, dodatkowy koszt nie powinien być duży
- od dzisiaj choinki będą mięciutkie, wypychane wkładem do poduszek

Oj bardzo rzeczowo mi to wyszło, ale tez pytań mieliście dużo. Jeśli na jakieś nie odpowiedziałam, to w prawym górnym rogu jest kontakt do mnie :-). Po prostu pytajcie.

Poniżej dwie "wolne" choinki :-).

Bordowo-czarna kratka + bordo, ozdobiona bordowo- złotą kokardą
 Druga strona
 Trzecia strona
 I czerwona choina w serduszka....słodziutka i mięciutka :-)
 Z kokardą czerwono-złotą

Oczywiście będą pięknie zapakowane, jak tylko Skarpeta mocno zaśnie :-)

Aha, i jeszcze zbliża się mój wielki (dla mnie) moment, czyli 5000 wejść na mojego bloga. Z tej okazji szykuję candy! Mam nadzieję, że sprawię Wam tym radość i obiecuję nie będzie tam choinki :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zaglądacie, a tym bardziej, że piszecie :-) Ania