Obserwatorzy

czwartek, 12 grudnia 2013

drobiazgi

W dawaniu prezentów podoba mi się to, że najczęściej drobiazgami sprawia się najwięcej radości :-)
Uwielbiam patrzeć, jak są rozpakowywane moje prezenty. Jak to w życiu bywa - pierwsze wrażenie jest najbardziej prawdziwe. Chociaż nie zawsze. Pewnego razu dostałam od męża prześcieradło elektryczne....nie krytykuję prezentów, ale wtedy stwierdziłam :"jak dla starej baby..." . A teraz to mój największy skarb!
Dzisiaj wręczyłam już pierwsze prezenty i jestem szczęśliwa, bo widziałam wiele radości :-)

A  że drobiazgi są ważne, to poniżej tegoroczne moje kartki i zawieszki do prezentów. Wszystko można powiesić na choince....i tak się będę przypominać moim bliskim, z którymi tych świąt nie spędzę :-)



Tył jest oczywiście biały, żebym mogła napisać kilka słów.

2 komentarze:

  1. Śliczne te przywieszki!
    Uwielbiam święta właśnie pod tym względem jak można obdarować najbliższych! Lubię wymyślać kto co dostanie, obmyślać czy będzie się podobało, co jest danej osobie potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, te papierki, kokardki i zawieszki.... Moja teściowa zawsze mi mówi : "tak ładnie zapakowałaś, aż szkoda otwierać" i właśnie dla takich słów jest warto pakować !

      Usuń

Dziękuję, że zaglądacie, a tym bardziej, że piszecie :-) Ania