Obserwatorzy

piątek, 3 stycznia 2014

nuda....

Wiecie jak to jest: nie lubię się nudzić, i nie wymyślam chyba tylko wtedy jak się zresetuję. Ostatnio Ewie opowiadałam jak budzę się w nocy, bo mi do głowy przyszło....a dzisiaj Łucja się dowiedziała ile już zaczęłam rzeczy...zaczynam - nie kończę - oj nie tak było w postanowieniach noworocznych....nie tak.

I dzisiaj przeskakując po sąsiedzkich blogach, doszłam do ....USZYJ JASIA.
Znacie mnie....będę szyć jasie!
A przy okazji muszę napisać, że podziwiam osoby, które wymyślają takie akcje. Podziwiam i chylę czoła!

Kochani,
jeśli nie szyjecie, lub nie macie czasu, a chcecie się dołączyć do akcji,
to ja chętnie uszyję z Waszego materiału :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zaglądacie, a tym bardziej, że piszecie :-) Ania