Obserwatorzy

wtorek, 27 maja 2014

Losowanie!

Była sobie zabawa, taka poplątana, bo i zajączek, i wiosna i  koty i jeszcze Dzień Matki...
Moje koty obwieszczały:
że nagroda znajduje się tutaj:
Udział wzięli:
11. Iwona FB
12. Iwona FB 
19. Ewa Anonim :-)
20. Ewa Anonim :-) 
27. Mariola FB
28. Mariola FB  

Kota wybierze sobie...
...numer 26! czyli:  http://tymczasemwbulgarii.blogspot.com


GRATULUJĘ!



                                                                                              ... i poproszę adres do wysyłki .

11 komentarzy:

  1. O jak pięknie dzień mi się zaczął :D Jestem wniebowzięta. Dziękuję serdecznie :) A resztę już piszę na priv :D
    Oh jak pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. A dlaczego mnie biednej sieroty nie ma na tej liście ......pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje, a ze mnie to jest gapa bo wszystkie warunki spelnilam a zapomnialam cie o tym powiadomic :( buuu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zaglądacie, a tym bardziej, że piszecie :-) Ania