Obserwatorzy

czwartek, 26 czerwca 2014

szczęśliwa 13

Nie, nie, nic nie wygrałam :-(. Ale wygrali inni! Było sobie candy - czas na zmiany, nieliczni zapragnęli psa. A jak bywa w zabawach: wygrany może być tylko jeden! Oto on (ona):


13 = Justyna z http://sunflower-w-wolnej-chwili.blogspot.com !

 Gratuluję!!!

Zapraszam Was do Justyny, a Justynę do kontaktu ze mną :-)


Miłego dnia wszystkim życzę!

I wszystkich bez wyjątku zapraszam do wspólnej zabawy,

której celem jest pomoc dla Patrycji,

szczegóły znajdziecie pod linkiem:

CANDY - marzenie o Japonii



6 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni ;)
    Ja to już straciłam wszelkie nadzieję, ze kiedyś wylosuje mnie jakaś maszyna :) Ale co tam, gramy dalej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu graj, graj! teraz sowa i kot i książka, czyli w sam raz dla Twojej rodzinki :-)

      Usuń
  2. Wygrałam :) Ależ jestem szczęśliwa :) Jednak warto marzyć i czekać :) Bardzo dziękuję :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zaglądacie, a tym bardziej, że piszecie :-) Ania