Obserwatorzy

środa, 16 lipca 2014

Dzień trzeci: lubie/nie lubię

Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję bardzo! Tyle komentarzy i to tak miłych komentarzy! Aż mi smutno, że wyzwanie jest w tygodniu, w którym nie mam czasu!

Dlatego też, postaram się krótko i treściwie, choć temat rozległy, a ja jak się rozgadam...to już gadam.
Zacznę, od tego co czego nie lubię, żeby pozytywnie móc zakończyć ten post :-).

Nie lubię:
1. obsługi klienta, która żuje gumę.
2.  Niekompetentnych ludzi, i co gorsza ludzi, którzy nie wiedzą, gdzie szukać wiedzy, którą powinni mieć.
3. Sprzedawców, którzy obsługują według szablonu
4. Sprzedawców, którzy mnie nie zauważają
5. Sprzedawców, którzy za mną łażą krok w krok
6. Rano wstawać
7. Spieszyć się
8. Pruć
9. Białej kiełbasy
10. Gdy dzwonię do informatyka, a on mi mówi, że proszę wyjąć i włożyć kabelek trzeci od prawej (czyjej prawej?!) i gdy na serwisie mówię panu, że mi stuka, puka i nie działa, a on na to, że tak się nie zdarza!

Lubię:
1. Kawę!
2. Pić kawę o poranku, kiedy w domu jest jeszcze cicho i spokojnie
3. Moje koty Skarpetę i Kłopota
4. Leżeć na trawie i nic nie robić
5. Moje miasto



Zdjęcia pochodzą z: http://www.mapofpoland.pl/Rawa-Mazowiecka.
6. Mieć pomysły
7. czekoladę Wedla z truskawkami
8. wielkie drzewa
9. Pieniny, z naciskiem na Trzy Korony

Bo Słowacja to mały kraj i drzewa jedno na drugim sadzą









Mój Synuś :-)




10. Kąty Bystrzyckie








Wybaczcie, że dzisiaj tak obrazkowo.


2 komentarze:

  1. Koty są super :D
    Co do sprzedawców to całkowicie zgadzam się z Tobą, dodałabym tylko jeden punkt jakim jest łaska z bycia obsłużoną... Albo przewracanie oczami, bo przerwało się palenie papieroska... Albo pogaduchy z koleżanką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jest Twoje miasto. Idę sobie wygooglac czy to daleko ode mnie.
    I góry...aż się z rana rozmarzłym. Coś mi mówi, że tam powinnam być, anie tu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zaglądacie, a tym bardziej, że piszecie :-) Ania