Obserwatorzy

poniedziałek, 18 grudnia 2017

Mikołajki w Szyciarni

Tak sobie myślę, że w okresie przedświątecznym piękne jest to, że znajdujemy czas na wspólne spotkania. W całej gonitwie, znajdujemy czas nie tylko dla bliskich, ale dla przyjaciół i znajomych. Często jest tak, że nie widzieliśmy się od roku...a czasami wręcz od dawna! No i oczywiście, nawet jeśli nie możemy się spotkać, to nasze myśli, nasze ciepłe myśli są skierowane też ku tym, którzy są daleko...

Bardzo się cieszę, że w mojej nowej rzeczywistości, udało mi się zdobyć sympatię klientów. Wspólnie spędziliśmy Mikołajki, które ja osobiście będę długo wspominać.
Wszyscy robili swoją własną bombkę na choinkę, dzieciaki (że grzeczne) dostały prezenty od Gwiazdora. No i ja też byłam grzeczna, bo również dostałam prezenty! Dziewczyny i odśpiewały nam piosenkę i powiedziały wierszyk! No, pięknie było po prostu!

Poniżej fotorelacja :-)



































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zaglądacie, a tym bardziej, że piszecie :-) Ania