Obserwatorzy

poniedziałek, 7 października 2013

doleciało

Chyba już prezenty doleciały do celu, i powinny być właśnie rozpakowywane :-).
Dla Moniki, która lubi fioletowe:



Jak widać na pierwszym zdjęciu, etui można również zawiesić i wtedy będzie podręcznym przybornikiem. Do kieszonek zmieszczą się też dokumenty, więc sposobów na wykorzystanie ma przynajmniej kilka.

Agnieszka lubi różowe:



Nadia - Mariolka ma już 10 dni! Babcia kupiła jej śliczną pościel pod tytułem "cyrk", a ja skromnie dopasowałam do niej poduszeczkę:

I dla Oskarka patchworkowa kołderka ze spodem z milusiego polarka i podusia do kompletu :-).
Ponieważ kołderka była moją pierwszą taką formą poniżej krótka historia jej powstawania. Na początku były kwadraty:



które pikując łączyłam w bloki. Tu już całość na szpilkach. Zresztą po zamknięciu całości okazało się, że jedna szpileczka (o długości 4,8 cm) została w środku i musiałam się do niej dostać...auuu...




 Podusia:


Efekt końcowy:








Buziaki dla wszystkich! Babcia Ania ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zaglądacie, a tym bardziej, że piszecie :-) Ania