Obserwatorzy

niedziela, 23 listopada 2014

będą święta!

Za oknem buro. Na Podlasiu nawet śniegiem sypnęło. Kalendarz pokazuje, że za miesiąc już święta! Cieszę się jak dziecko i doczekać się nie mogę tych zapachów... Ach!
Pod maszyną też świątecznie! Jeszcze nie wiem co będzie prezentem, a co trafi na kiermasz :-). Tkaniny mam piękne! I staram się je jak najlepiej wykorzystać!

Gwiazdki, gwiazdeczki i śnieżynki! Gwiazdki na szarym mnie urzekły. W gwiazdkach na białym się zakochałam! Flanela w śnieżynki na charakterek...

Poduszka z choinką:

Poduszka z dzwonkiem:
Poduszka z gwiazdą:
Poduszki bardzo mi się podobają i mam zamiar uszyć jeszcze taką beżową serię :-) z tkaniny w te śniezynki:


i z tą czerwienią. Z tych śnieżynek będę też mieć obrus!

I reszta obiecanych choinek, bo przecież święta bez choinek obejść się nie mogą :


A na koniec trochę zieleni i aniołków, bo ich też nie może zabraknąć w świątecznych klimatach


A Wy jakie macie pomysły na świąteczne dekoracje? Bo ja mam ich całe mnóstwo!








9 komentarzy:

  1. Cudna świąteczna dekoracja :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. no i można już rozpocząć świętowanie, cudne te dekoracje, takie nie przesadzone, cudne kolorystycznie no i świetnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduchy są niesamowite, bardzo klimatyczne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te świąteczne ozdoby. A ja... cóż.. chyba muszę wybrać się na Podlasie, bo od kilku tygodni, gdzie się nie obejrzę w Borach Tucholskich, widzę: Podlasie :) W tym Podlasiu chyba jakaś magia jest, że tak dużo tam kreatywnych i twórczych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zaglądacie, a tym bardziej, że piszecie :-) Ania