Obserwatorzy

czwartek, 16 lutego 2017

Beż w paseczki

Też macie wiosnę? Aż chce się działać! Czasami, jednak czynniki trzecie nie pozwalają się oddać działaniu, więc namiętnie zajmuję myśli i ręce czymś innym. Jak szyję, to absolutnie zamykam się w swoim świecie i rzeczywistość jest na odległej planecie -  tego teraz potrzebuję! Zatem szyję. Z szafy wyfrunął beżowy materiał w paseczki. Kilka razy on już wyfruwał, ale teraz chyba już go wyszyłam do dna!

      
Kup mnie       




Kup mnie


Zwierzaki oczywiście mają wzorkami ozdobione uszy i mordki ręcznie wyszywane.

Sukienka króliczki jest z tkaniny kropki na niebieskim tle w odcieniu jeansu, który bardzo lubię. Mam nawet z niego sukienkę i raz pani na kiermaszu chciała ją kupić, ale nie miałam się w co przeprać- czy może być większy komplement? Chyba nie...

2 komentarze:

Dziękuję, że zaglądacie, a tym bardziej, że piszecie :-) Ania