Obserwatorzy

wtorek, 29 sierpnia 2017

Nie chcę straszyć...

Nie chcę straszyć, ale rano jak idę do Szyciarni, to chłód czuję :-(, po prostu idzie jesień. Mam nadzieję, że będzie piękna, złocista i dłuuuga!
Tymczasem zrobiłam sweterek, aby moje króliki zimą nie zmarzły. A że mam fazę na tiul - dziecinnieję, no po prostu dziecinnieję! to nie mogło być inaczej jak panna króliczka w tutu.
Kup mnie



A tymczasem...zawsze mi się nuci jesienią:

Idzie jesień, przez kałuże skacze e Fis
Stuka ludziom do okien i znika Fis0 e
Przekomarza się z wiatrem, a
Kradnie dzieciom latawce e
Tańczy walca z zalanym chodnikiem. C H7

REF:    A ty czekasz na telefony G D
 Chociaż dym gryzie w oczy do łez e C
 Płyną krople po szybie zamglonej D
 Cisza do stóp się łasi jak pies. A0 C0 e

 A ty czekasz na telefony
 Chociaż dym gryzie w oczy do łez
 Dzwoni sennie o szyby zamglone
 Tylko deszcz, tylko deszcz, tylko deszcz.

Idzie jesień na spacer dostojny
Wciąż makijaż poprawia w ukryciu
Wiatr jej włosy rozwiewa
I rozwiesza na drzewach
Liczy zmarszczki w kałuży odbiciu

Idzie jasień - staruszka - mazgajka
I o szyby policzki wyciera
Znów ją będą jak dzieci
Obgadywać poeci
I nie dadzą spokojnie umierać ...
styki-spiewnik.prv.pl

1 komentarz:

  1. Tiul rządzi :) Sweterek pierwsza klasa, idealnie się komponuje z dołem stroju :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zaglądacie, a tym bardziej, że piszecie :-) Ania