Obserwatorzy

czwartek, 2 stycznia 2014

Candy zimowo - rozgrzewające

Jest styczeń, a ja największy zmarzluch świata mam otwarte okno przez cały dzień. Normalnej zimy uskuteczniałabym jedynie szybkie wietrzenia, zakładając kolejny sweter. Jeszcze tydzień temu było raczej wiosennie - bez pod oknem nawet pąki wypuścił. Od dwóch- trzech dni jest raczej jesiennie - trawa w zacienionych miejscach jest zaszroniona przez cały dzień....więc kto wie, kiedy ( może na wiosnę?...) przymrozi, sypnie śniegiem  i takie ciepłolubny jak ja wcisną się głębiej w swoje fotele, przykryją ulubionym kocykiem i będą marzyć o słoneczku i ciepłym powietrzu.... aby się dobrze przygotować na tą chwilę ( oczekiwania) zapraszam na :


CANDY ZIMOWO - ROZGRZEWAJĄCE!

 

z trzema nagrodami:

1. zestaw rozgrzewający:

- trzy serduszka z "diamentowymi" zawieszkami, które można zdjąć i mieć serduszka + zawieszki;
serduszka są beżowo-wrzosowo- różane, każde jest ozdobione kokardką. Można je powiesić razem lub osobno lub używać  jako poduszki na igły, szpilki...jak kto chce




- kubeczek w różyczki z zaparzaczem i pokrywką, do przygotowywania rozgrzewających napoi:

- książka " Blondynka śpiewa w Ukajali"Beaty Pawlikowskiej , żeby się rozgrzać przy lekturze.




 - i oczywiście niespodzianka ode mnie, żeby był choć mały dreszczyk emocjiz
- oraz jedna z moich prac, dowolnie wybrana z pośród wolnych tzn posiadających pełen opis ( np. tkanina, rozmiar, wykonanie), z wyjątkiem folderu "kołderki, narzuty".

2. Prezent od Zakładu Fryzjerskiego Artis:

 Strzyżenie + ułożenie + zabieg regenerujący włosy

3. Prezent  Salonu Kosmetycznego:

Odżywczy zabieg na twarz odpowiednio dobrany do cery
Prezenty 2 i 3 mogą otrzymać osoby  tylko  z Poznania lub okolic, które będą mogły odwiedzić fryzjera i kosmetyczkę w:

SALONIE FRYZJERSKO - KOSMETYCZNYM
"ARTIS"
na osiedlu Lecha 111 a 
w Poznaniu
ZASADY:
1. oczywiście należy zostawić komentarz pod tym postem deklarujący dołączenie do zabawy; osoby, które będą mogły skorzystać z prezentu 2 i 3 proszę o dopisanie "Poznań". Koniecznie wpiszcie imię!
2. na swoim blogu umieszczacie poniższy banerek, linkując go tym postem
Dla osób nieposiadających własnego bloga, należy umieścić pobrany banerek z informacją o Candy na swojej tablicy na Facebooku i podlinkować do tego posta.

Osoby, które podlinkują i na blogu i na FB będą miały podwójną szansę na prezent ( też proszę zaznaczyć to w komentarzu lub zostawić dwa komentarze).

3. Zgłoszenia przyjmuję do 21.01.2014, godz. 20:00

4. Losowanie odbędzie się w/w salonie 22.01.2014 i tego dnia napiszę też kto i co otrzyma :-).

5. Prezent 1 zostanie wysłany Pocztą Polską; Prezenty 2 i 3 będzie można zrealizować do 28.02.2014 po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym w salonie.
 Prezent 1 będzie wysłana tylko w Polskie zakątki.

6. Zabawa nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z 29 lipca 1992 r.
o grach losowych i zakładach wzajemnych (Dz.U. 2004 Nr 4, poz. 27 t.j.)


Życzę Wszystkim udanej zabawy! Ania



80 komentarzy:

  1. O teraz nie zapomne sie zapisac :) banerek juz wisi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli mogę to i ja nr 1 bo ja nie poznanianka jestem ;( Pozdrawiam:) szczescie_jest@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :) banerek już jest :)
    Pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuję się na kubeczek, czyli nagroda nr 2. Ach chciałoby się pomieszkać w Poznaniu przez jakiś czas, ale niestety...a tymczasem zapraszam na nową Zaszewkę, a właściwie Zashevkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Kubeczek jest razem z serduszkami i zawieszkami i książką i wybraną rzeczą spod mojej igły i niespodzianką :-) razem tworzą nagrodę numer 1 :-). A do Poznania zapraszam !

      Usuń
  5. Anonim Ewa spod Poznania, czyli zapisuję sie na wszystkie prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tu kolorowo:)
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w moim candy!
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zaproszenie:)
    Oczywiście przyłączam się do zabawy :-)
    Baner na moim blogu http://luna-decodesign.blogspot.com/
    Jestem powiedzmy z Poznania (Luboń)
    Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do zabawy :) Nagrody sa bardzo fajne, aż żałuję że nie jestem z Poznania :))
    Banerek wrzuciłam tu: http://rincewind99.blogspot.com/
    oraz udostępniam na FB: https://www.facebook.com/rincewind99/posts/269826416502387

    OdpowiedzUsuń
  9. na nr 1 się zapisuję
    że szczęście dopiszę coś w nogach czuję
    serduszka będą pokój zdobiły
    a z kubka herbatkę me usta będą piły:) mysiapysia10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm, a książki nie przeczytasz?

      Usuń
    2. Książkę przeczytam:)
      i się nie wymigam:)

      Usuń
  10. Chętnie wezmę udział w zabawie
    zestaw nr 1 oczywiście :)

    Banserk wisi na blogu: http://kamira90.blogspot.com
    Informacja o konkursie jest dodana na facebooku ( w moim magicznym domu)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ustawiam się w kolejce z nadzieją, że może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to poszło na FB :) i przyłączam się do zabawy stając w kolejce po "3", bo jestem spod Poznania. Pozdrawiam wiosennie ;) Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak lekko, to nie ma moja droga :-). Masz 3 losy, do każdej z nagród po jednym. Kto wie, może zgarniesz wszystkie trzy.....

      Usuń
  13. I ja po raz pierwszy (blog). Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja po raz drugi (fb). Patrycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ustawiam się i ja w kolejeczce ... bo jakoś zmarzłam a tu candy rozgrzewające :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    a ja z samiuteńkiego prawie centrum Poznania :-))))

    pozdrawiam Sylwia - skimmia-

    OdpowiedzUsuń
  16. i ja się zapisuję :)
    Poznań :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Ale jaka sympatyczna ta kolejka! Same uśmiechnięte buźki!

      Usuń
  18. A będą jeszcze bardziej kiedy wygrają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że to nie ja losuję....może już zacznę myśleć o następnej zabawie? albo nagrodzie pocieszenia? hmmmm.......

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę, że kolejka rośnie! I proszę jak przyjemnie- jak w starych "dobrych" czasach- pogadać można! Może kiedyś kawiarnie nie były tak popularne, bo ludzie właśnie w kolejkach zaspakajali swoje potrzeby towarzyskie.....ale teorię wymyśliłam!

      Usuń
  20. Zimno i wietrze dzisiaj jakoś a tu takie rozgrzewające candy! Zgłaszam chęć udziału w zabawie, niestety bez punktu 2 i 3:( Banerek już jest na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się jeszcze i ja mysiapysi10@op.pl.... na te piękne wspaniałości kryjące się pod nr 1. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysiapysia10@op.pl :)

      Usuń
    2. Mysiapysia :-), los masz jeden, na nagrodę 1. Jeśli masz baner na blogu i udostępniłaś na FB, to napisz co i gdzie :-)

      Usuń
  22. Ja też chętnie biore udział:) niestety nie jestem z okolic Poznania:(

    OdpowiedzUsuń
  23. To ja również. Sprawdź proszę u mnie na blogu czy jest dobrze banerek.
    Oczywiście wybieram wersję z Poznaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy. Wersja bez Poznania. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Stanę i ja. Niestety tylko po zestaw nr.1

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie:) marzy mi się taki zestaw rozgrzewający:)
    Banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    Chciałam udostępnić na Fb ale jest jakiś problem, niestety. Pojawia się jedynie zdjęcie "sewalong" z prawego paska bocznego:/ hm nie wiem o co chodzi:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wrzuć link, zaznacz, że nie chcesz miniaturki, wtedy Ci zniknie Sew Along, czy cokolwiek się zaciągnie; i osobno dodaj zdjęcie, czyli banerek :-)

      Usuń
    2. Teraz w ten sposób się udało. Wcześniej nawet gdy wklejałam kod banerka nie chciało się udać. https://www.facebook.com/moje.pasje.3

      Usuń
  27. biorę udział w zabawie

    udostępniłam na fb:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1452193475001527?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  28. biorę udział :)
    udostępniłam na fb : https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/201995476672462?stream_ref=10
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam z chęcią wezmę udział w Twojej zabawie nagroda nr 1 bo ja nie poznanianka :) zapraszam na mój blog http://stokrotka75.blogspot.com/

    Pozdrawiam Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I jeszcze raz ja udostępniłam na FB :) pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się z miłą chęcią :)
    Bloga niestety nie mam, więc wrzuciłam link na mojego FB: http://www.facebook.com/agnieszkazg/posts/10202259747368566?stream_ref=10

    Pozdrawiam gorąco, w ten chłodny dzień! :)
    agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 losik; u mnie śnieżnie i pięknie i nawet ciepło

      Usuń
  32. Ja też się piszę na zestaw nr 1, do Poznania mam ponad 2000 km :D

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się:) serduszka są cudne , pieknie by wygladały u mnie w salonie a kubeczek nie dośc że sliczny to przydatny:) banerek na blogu: mebelinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. dopisuję się!
    hasło "POZNAŃ" - dla mnie jak najbardziej przydatne :)
    banerek na blogu już grzecznie czeka :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    Ania z bloga:szezlaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się po zestaw nr 1
    edyta.cha@wp.pl

    baner na fb: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=197013440496868&set=a.164718353726377.1073741830.100005646401380&type=1&stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszelkiej pomyślności, zdrowia, miłości i szczęścia w Nowym Roku.
    Z wielka przyjemnością i jeszcze większą nadzieją pomarzę o Twoim wspaniałym zestawie nr 1.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, obserwuję - Terenia.
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dziękuję! I wzajemnie wszystkiego dobrego życzę!

      Usuń
  37. I ja dopisuje się do ogonka.po zestaw nr 1. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. super zabawa! chętnie wezmę udział niestety nie jestem z Poznania więc piszę się tylko na nagrodę wysyłkową i jednocześnie zapraszam do siebie na zabawę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, oj tam....wsiadasz a pociąg - 3 godzinki i już jesteś u fryzjera/kosmetyczki.....

      Usuń
  39. Helpful info. Lucky me I found your web site by chance, and I'm shocked why this
    accident did not took place in advance! I bookmarked it.


    Review my blog ... Big Media Presence

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zaglądacie, a tym bardziej, że piszecie :-) Ania