Obserwatorzy

niedziela, 6 października 2013

W niedzielę nie szyję - taka zasada


Tak sobie dzisiaj rozmyślałam... o pracy, o firmach, aplikacjach etc. Podstawą każdej firmy są ludzie. I chyba już nigdy nie zdarzy mi się pracować z tyloma fantastycznymi ludźmi, co w mojej ostatniej pracy. Tęsknię za nimi wszystkimi.... Umieliśmy załatwić ważne sprawy szybko i sprawnie, jednocześnie nie zapominając, że każdy z nas jest indywidualnym człowiekiem...

W tym rozmyślaniu wycięłam kołderkę i podusię. Lekko nie było, bo jak już wycięłam, to stwierdziłam, że jeden materiał nie pasuje i musiałam go zastąpić. W efekcie miało być z akcentami różowymi, a będzie różowe.





Kłopot kot jest chory :-(. Brzuszek go boli. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zaglądacie, a tym bardziej, że piszecie :-) Ania