Obserwatorzy

wtorek, 10 grudnia 2013

lato w kieszeni :-)

A co?
A czemu nie?
Ciężkie dni, mogą być przecież słoneczne?
Chociaż troszeczkę :-)


 Niezapominajki....ach zapachniało latem....



 Żółto- różowe pasy kojarzą mi się z plażą i słońcem i leniuchowaniem....
a łączka na różowym tle nasuwa mi na myśl czytanie książki na kocyku rozłożonym na łące, wśród brzęczenia pszczół :-)




Nadal monotematycznie? Mam nadzieję, że jutro Was zaskoczę.
Miałam piękny materiał i 1000 pomysłów co z nim zrobić, ale szkoda mi było go ciąć (bo taki ładny...). Dzisiaj się doczekał, został pocięty, pozszywany. Czyli jutro kanapka, proste pikowanie, bo myślę, że urok materiału wystarczy i.... niech cieszy miłych ludzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zaglądacie, a tym bardziej, że piszecie :-) Ania