Obserwatorzy

środa, 8 stycznia 2014

damskiej torebce

Hmmm, chyba wszystkie słyniemy z tego, że w torebkach mamy wszystko, i że tylko właścicielka torebki umie w niej wszystko znaleźć :-). Aby pomóc w organizacji przestrzeni torebek uszyłam:
 Sakiewkę na ładowarkę:




i do kompletu babski organizer:



Etui w piękne kwiaty:




I do kompletu lekka kosmetyczka:


Etui folkowe:






sakiewka też będzie :-)

Chętnych do zakupu odsyłam TUTAJ

A siedząc już przy maszynie, machnęłam pierwsze poduszki na "uszyj jasia"

z tego co miałam, niestety jakoś biednie u mnie i z bawełną pościelową i wzorami dziecięcymi :-(





3 komentarze:

  1. Witaj! Jesteś moja wymiankową parą w wymiance czekoladowej. Poprosze o kontakt na maila: Lucyna1826@op.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Etui w piękne kwiaty, jak sama nazwa mówi piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeszcze kawałek i nie wiem co pięknego uszyć.....

      Usuń

Dziękuję, że zaglądacie, a tym bardziej, że piszecie :-) Ania