Obserwatorzy

niedziela, 30 marca 2014

kolorowe zajączki- koszyczki

Krótko, bo ja ostatnio tylko krótko :-), ale pogoda dzisiaj piękna, więc lepiej żebyśmy z niej korzystali :-)

Jestem patriotką lokalną, czyli marna ze mnie Poznanianka. Jednak spodobał mi się tutaj zwyczaj dawania "zajączka" na Wielkanoc :-). I co roku z radością udzielam się w tej wesołej tradycji. W tym roku proponuję, aby prezenty przyniósł prawie prawdziwy zając :-). Oto koszyczki- zajączki. Mogą również być osłonką na wiosenny kwiat, czy dekorację.



Wymiary: wysokość ok 19cm, z rączką 28cm; szerokość ok 17 cm. W każdym koszyczku jest prezent-niespodzianka ode mnie.
 Koszyczek może być w dowolnym kolorze. Zamówienia przyjmuję do 07.04.2014, wysyłka najpóźniej 14.04.2014.  KONTAKT,  realizuję tylko zamówienia potwierdzone przeze mnie mailowo.

Wy piszcie, a ja idę się poopalać :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zaglądacie, a tym bardziej, że piszecie :-) Ania