Obserwatorzy

środa, 17 stycznia 2018

Zima!

Śniegiem u nas sypnęło! Dzieciaki szczęśliwe, rozrabiają aż miło, a jakie rumieńce mają! Wszechobecna szarość, zmieniła się w piękną biel! Do tego jeszcze w ciągu dnia na chwilę wyjrzało słoneczko i od razu inaczej- weselej się zrobiło.

Babcie i Dziadkowie zostali przeze mnie obszyci w tulipany i poduszki (dla kreatywnych wnuków),
Kup mnie

bo od kiedy prowadzę warsztaty z dziećmi widzę wiele młodych talentów. Trzeba tylko dać dzieciakom możliwość samodzielnego działania :-).

I choć pięknie jest, to chciałoby się przyspieszyć wiosnę...jednak zieleń, to zieleń! Wyjęłam swoje pudełeczko z nerkami, i kilka uszyłam. W końcu zaraz będzie wiosna! A ja bardzo chcę być do niej przygotowana.

Kup mnie

Kup mnie

Kup mnie

Miłego popołudnia!

1 komentarz:

Dziękuję, że zaglądacie, a tym bardziej, że piszecie :-) Ania